۱۳۸۹ دی ۲۴, جمعه

جلسه اول کلاس TA

امروز اولین جلسه TA بود.قبل از اینکه وارد شم به این فکر افتادم ممکنه آدمایی که تو این کلاس هستند همه بچه های دبیرستان و راهنمایی باشند.به نظرم خیلی مسخره بود اگه اینطوری می بود.وقتی وارد شدم داشتم شاخ در میوردم.چون 90 درصد بچه های کلاس دختر یا خانوم بودند.یه جوری هم خوشحال شدم چون حالا می تونم کلی با جنس مخالف مکالمه کنم بدون ترس از اینکه فکر کنند طرف می خواد رفیق شه. فقط می خوام آشنا شم ببینم چه جورین؟اخلاقشون چه جوری هست؟یه جورایی نمیشه زنا رو شناخت چون پیچیده  هستند و منی که آدم خیلی ساده ای هستم خیلی زود گول می خورم.
یه جورایی حس کردم جام راحت نیست و هی تکون می خوردم،نمی دونم شاید به خاطر  خستگی صبحم بود چون از ساعت 7 بیدار بودم و با سعید درس می خوندم.
اما خوشحالم که تونستم با چند خانم ارتبط کلامی برقرار کنم.و در حد سلام و علیک باهاشون شروع به ارتباط کردم وهفته دیگه می تونم بیشتر باهاشون آشنا بشم.و این خوشحال کننده است چون کلا من با خانم ها ارتباط تا حالا نداشتم و این اولین تجربه ای هست که با من هم کلاسن و من می تونم شروع به ارتباط کنم.
برای امروز کافیه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر