۱۳۸۹ بهمن ۲۲, جمعه

من از نفهمیدن متنفرم !!


امروز هم یک کلاس دیگر، TA آره همون که توش روابط متقابل رو یاد میدن.
آدم ها می فهمند چگونه رفتار کنند.چگونه یک رفتار بالغانه داشته باشند.چیزی که کمتر به آن توجه  کردم.راسیتش اگر الان از من بخاید که بگم TA چیه؟واقعا نمی دونم چی بگم.اما سعی می کنم  یه تعریف مناسب را در آینده بگم.
امروز از اون روز هایی بود که من چیزی یاد نگرفتم. نمی دونم چرا؟ من سعیم رو کردم.نوعی دیدگاه وجود داره که:
من خوبم تو،خوب نیستی!
من خوب نیستم،توخوب هستی!
من بدم تو،هم بدی!
من خوبم،توهم خوبی!
سه گذاره ی اول غلط اسد اما آخری گذاره درستی می باشد.
اما اگه مثالی می خواید؟ من الان چیزی بلد نیستم.
در هر صورت از نفهمیدن درس امروز درد می کشم.وقتی نمی فهمم سعی می کنم به گونه ای به درک و فهم برسم.
به نظر من اگه کلاس های TA به صورت Workshop باشد خیلی به یادگیری بیشتر کمک می کند.انسان ها باید خودشون را در شرایط مختلف قرار بدهند. تا مفاهیم را به عینه ببینند.بالاخره من تصمیم دارم از روی کتاب هم شده مفاهیم را درک کنم.
پول، وقت، فکر من داره صرف چیزی می شه که نمی دونم روی من نتیجه بخش بوده یا نه؟من که همچین فکری نمی کنم!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر