۱۳۸۹ مرداد ۳۰, شنبه

تا چه شود!

این تجربه سوم وبلاگ نویسی منه از اونجایی که همون اول بازدید کننده چندانی نداشتم بعد از یه مدت ول کردم. خیلی تو وبلاگ نویسی کار درست نیستم اما برا من ای تازه شروع دوبارست.همه که از همون اول خوب نمی نوشتن. نوشتند نوشتند تا دستشون اومده.
اگه شروع نکردید و وقتشو دارید شروع کنید.
من کلا آدم خجالتی هستم مثلا تا داداشم اومد اتاق page رو عوض کردم.شاید اولش برا همه همینطور باشه.اما کاره خیلی جالبی نیست هر چی می رم جلو سعی می کنم بدی هام رو می ریزم بیرون ولی یه جوری شده مثل فنر و هر چیزه کشی دیگه دوباره سمت من می یاد.از خواص من خواص کشسانیست که بعدا به اون پی می برید.
دوست دارم اتفاق روزانه و چیزای به درد بخور رو برا خودم هم شده بنویسم تا رو هوا نمونه.تجربه بهتره ثبت شه یا گفته بشه تا از تکرار خطا جلوگیری بشه یا تلاش کرد دوباره انجامش داد.(پیش از تجربه بهتره یه سری به کتاب تاریخ ام بزنم)(حالا شاید از مطالعاتم بلاخص کتاب های تاریخ،خلاصه کوتاهی رو نوشتم.)  
اما دوست دارم دوستانی بهتر و بیشتر از برگ درخت داشته باشم  تاراهنماییم کنم هر مشکلی ما داریم از خودمونه حالا که مشکل داریم باید دنبال یه راهی گشت مگه میشه راهی نباشه من می خوام پیدا کنم شه. اگه قفلی هست حتما کلیدی هست تا اونو باز کنه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر